Kohdennettu suoramarkkinointi

Vastaanottajalle kohdennettu printtisuora on tehokas katseenvangitsija. Välitä vastaanottajaa kiinnostava ja puhutteleva tarjous tai viesti Hansaprintin osoitteellisen suoran palveluilla helposti, kustannustehokkaasti ja kannattavasti.

Kampanjoi henkilökohtaisesti

Räätälöity viesti kiinnittää vastaanottajan huomion olipa kyseessä tarjous, kampanjan tuotelanseeraus tai katsastusmuistutus. Nelivärisen personoinnin mahdollistavan painotekniikkamme avulla voidaan tuottaa vastaanottajaa paitsi verbaalisesti myös visuaalisesti koskettava viesti. Voit kohdistaa haluamasi tarjouksen tai viestin jokaiselle vastaanottajalle niin asiakassegmenteittäin kuin henkilökohtaisesti – perinteisten etunimipuhuttelun ja valmiiksi täytettyjen osoitekenttien lisäksi.

Selfmailer

Olemme erikoistuneet selfmailer-ratkaisuihin. Kokemuksemme pohjalta oleellisinta on varmistaa tarjouksen tai viestin kiinnostavuus vastaanottajan kannalta, siten varmistetaan tuottava kampanja. Tuotantoprosessimme mahdollistaa helposti erilaiset kokeilut ja testaukset. Esimerkiksi A/B testaus tuo monesti arvokasta tietoa tulevia kampanjoita ajatellen.

Kuvapersonointi

Kun halutaan puhutella visuaalisesti, on kuvapersonointi piristävä tapa herättää vastaanottajan mielenkiinto. Joulutervehdyksen etunimipuhuttelu, vaikka piparkakkukirjaimin on johtanut positiivisiin yhteydenottoihin asiakaspalveluun: ”Saanko säilyttää itselläni tämän kortin, vaikka hyödyntäisin tarjouksen?”

Ota yhteyttä ja laaditaan yhdessä onnistuneita ja kannattavia kampanjoita.

Maria Luoma
MyyntipäällikköKirjat ja tuotemanuaalit, Suoramarkkinointi, Lomakkeet
Taisto Junkkari
Myynti- ja kehityspäällikköKirjat ja tuotemanuaalit, Suoramarkkinointi, Logistiikkapalvelut

Kuvia voidaan personoida monin tavoin