Painotuotteen versiohallinta, tilaus, logistiikka ja varastointi hoituvat sähköisellä työkalullamme.

HansaDeli on verkossa ja mobiilisovelluksella toimiva sähköinen työkalu, jonka avulla asiakkaamme pystyy vaivattomasti ylläpitämään tuotteidensa versionhallintaa sekä hoitamaan tilaus-, logistiikka- ja varastointitarpeitaan. Asiakkaalla on mahdollisuus tallentaa aineistonsa järjestelmäämme ja tehdä tilauksia tuotteista tarpeen tullen.

Saatavilla olevien, painettujen tuotteiden määrää on helppo seurata verkossa. Järjestelmä hälyttää, mikäli varaston taso laskee alle sovitun rajan. Seurannan myötä varastointikustannukset pysyvät optimaalisina, eikä puutetilanteita tai hävikkiä pääse syntymään.

Monikäyttöisen palvelumme avulla kaikki hankintaan liittyvät osapuolet pysyvät ajan tasalla varaston tasosta ja arvoketjun eri vaiheista.

HansaDelin järjestelmä koostuu kahdesta eri osasta:

1. Pääkäyttäjänäkymä on tarkoitettu tilattavien tuotteiden perustamiseen, määrittelyyn ja hallinnointiin.
2. Tilaajanäkymä mahdollistaa sen, että kuka tahansa organisaatiosta voi tilata valmiita tuotteita eri toimipisteisiin tarpeen mukaan.


Kirjaudu Hansadeliin
Taisto Junkkari
Myynti- ja kehityspäällikköKirjat ja tuotemanuaalit, Kohdennettu suoramarkkinointi, Logistiikkapalvelut
Taisto JunkkariMyynti- ja kehityspäällikkö
Tommi Ketola
MyyntipäällikköMyymälämarkkinointi, Suurkuvatulostus, Kohdennettu suoramarkkinointi, Laskutulostus
Tommi KetolaMyyntipäällikkö
Eveliina Salmi
AsiakaspalveluKirjat ja tuotemanuaalit
Eveliina SalmiAsiakaspalvelu