HansaWeb on selainpohjainen palvelu, jonka avulla hallitset markkinointimateriaalien tilaamisen, tuotannon, varastoinnin ja logistiikan. HansaWebin avulla käyttäjä-, nimike- ja versiohallinta, tilaaminen, aineistonhallinta, varastointi ja logistiikka, sekä kampanjoiden luominen ja hallinta sujuvat vaivattomasti ja järjestelmällisesti.
HansaWebin avulla sinulla on mahdollisuus tallentaa aineistosi järjestelmäämme ja tehdä tuotetilauksia tarpeen tullen. Tämä optimoi varastoon sitoutunutta pääomaa, tehostaa markkinointimateriaalien käyttöä ja helpottaa brändinhallintaa.
Saatavilla olevien tuotteiden määrää on helppo seurata verkossa ja järjestelmä hälyttää, mikäli varaston taso laskee alle tietyn rajan. Näin puutetilanteita ei pääse syntymään. HansaWebin tilaus- ja tuoteraporttien avulla helpotat kulutuksen seurantaa ja sitä myötä varastojen tasot pystytään pitämään optimaalisina ja minimoimaan hukka.
HansaWebin avulla kaikki hankintaan liittyvät osapuolet pysyvät ajan tasalla varaston tasosta ja arvoketjun eri vaiheista.
Hyödyt myymälöille
- Markkinointimateriaalien tilaaminen myymäläkohtaisesti. Esimerkiksi opasteet, banderollit, hälyportit, telineet, tarrat, julisteet, hyllypuhujat ja hintaviestintä
- Mahdollisuus personoituihin tuotteisiin (esim. aukioloaika, myymälän nimi, myymälätunnus, aluetunniste)
- Toimitusten seuranta
- Tilaushistoria näkyvissä
HansaWeb-työkalun osat
- Pääkäyttäjänäkymä on tarkoitettu tilattavien tuotteiden perustamiseen, määrittelyyn ja hallinnointiin. Näiden lisäksi pääkäyttäjä voi hallita uutisia ja selata asiakaskohtaisia ohjeita.
- Tilaajanäkymässä on mahdollista tilata tarvittavat tuotteet haluttuihin toimipisteisiin sekä lähettää tarvittaessa tukipyyntöjä asiakaspalveluun.
HansaWeb-integraatio
HansaWeb on mahdollista integroida omiin järjestelmiisi, jolloin yrityksen active directoryyn kytketyt käyttäjät ovat yhdellä kirjautumisella sisällä myös HansaWebissä.
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme. Tulemme mielellämme esittelemään, kuinka HansaWebin avulla tehostat markkinointimateriaalien tilaamista, käyttöä, seurantaa ja siten brändinhallintaa.