Monitoimipaikkainen yritys kaipaa tehokkuutta markkinointimateriaalien hallinnointiin. HansaWeb on helppokäyttöinen selainpohjainen palvelu, jossa erilaisten aineistojen tilaaminen, tuotanto ja logistiikka sujuvat vaivatta.

Markkinointimateriaalien tehokas hallinnointi on usein kriittisen tärkeää etenkin useassa eri toimipisteessä toimivalle yritykselle. Myymälöissä, liiketiloissa ja asiakaspalvelupisteissä on tarve erilaisille materiaaleille esimerkiksi sesongin, paikkakunnan tai kampanjan mukaan. Tuotteita tarvitaan oikea määrä oikeisiin paikkoihin – ja oikeaan aikaan.

Kun markkinointimateriaaleja hallitaan yhdestä paikasta keskitetysti, brändi pysyy linjassa ja tarpeelliset materiaalit joustavasti saatavilla. Samalla on mahdollista huomioida eri käyttäjät – kaikki materiaaleista vastaavat henkilöt pysyvät vaivatta selvillä kokonaisuudesta.

HansaWeb on moderni selainpohjainen palvelu, jonka kautta materiaalien hallinta on sujuvaa niin organisaation sisällä kuin ulkopuolisten yhteistyökumppaneiden, kuten mainostoimistojen kanssa.

 

HansaWebin avulla markkinointimateriaalien tilaaminen, tuotanto ja logistiikka pysyvät hallinnassa.

Pitää varastointikustannukset optimaalisina

HansaWebin avulla käyttäjä-, nimike- ja versiohallinta, tilaaminen, aineistonhallinta, varastointi ja logistiikka, sekä kampanjoiden luominen ja hallinta onnistuvat hallitusti. Saatavilla olevien tuotteiden määrää on helppo seurata verkossa. Palvelu hälyttää, mikäli varaston taso laskee alle sovitun rajan. Seurannan myötä varastointikustannukset pysyvät optimaalisina, eikä puutetilanteita tai hävikkiä pääse syntymään.

Keskitetty markkinointimateriaalien hallinta on myös ympäristöteko. On kestävämpää ja vastuullisempaa tilata ja valmistaa markkinointimateriaalia tarkoituksenmukainen määrä: materiaalia ei toisaalta hukata – ja toisaalta sitä hyödynnetään juuri tilattu ja valmistettu määrä.

HansaWeb on muutakin kuin tilauspalvelu tai verkkokauppa. Se on mahdollisuus viestiä kulloinkin aktiivisesti olevista kampanjoista ja saatavilla olevista materiaaleista myymälöiden ja toimipisteiden suuntaan.

HansaWebissä yksittäinen toimipiste osallistuu yhteistilaukseen ja saa myymäläkohtaisesti tarvittavan määrän markkinointimateriaaleja käyttöönsä. Osa voi olla esimerkiksi varastotuotteita, joita on valmistettu suurempi erä toimipisteiden hyödynnettäväksi. Jotkut materiaaleista taas valmistetaan joustavasti vaikkapa sesongin ja vuodenajan mukaan.

Asiakkaalla on mahdollisuus tallentaa myös oman brändinsä mukainen aineisto palveluun ja tehdä erilaisia tilauksia tarpeen tullen myös erityisemmistä markkinointimateriaaleista. Tämä optimoi varastoon sitoutunutta pääomaa, tehostaa materiaalien käyttöä ja helpottaa brändinhallintaa.

HansaWebin avulla kaikki materiaalien hankintaan liittyvät henkilöt pysyvät ajan tasalla myös varaston tasosta ja arvoketjun eri vaiheista.

Sesonkituotteiden yhteyteen tarvitaan asiakkaita houkuttelevia markkinointimateriaaleja.

Hansaweb ja hyödyt tiivistetysti

Yritysten markkinointitiimille

  • Markkinointimateriaalien, nimikkeiden ja versioiden keskitetty hallinta
  • Käyttäjähallinta, tilaushistoria, varastosaldot ja logistiikka
  • Brändin- ja aineistonhallinta – yhtenäinen visuaalinen ilme
  • Kampanjatilausten valmistelu myymälöille
  • Tilauserien ja varastoon sitoutuneen pääoman optimointi
  • Näkyvyys myymälöiden aktiviteetteihin
  • Viestintä – selkeä tiedotuskanava materiaaleja tarvitseville toimijoille

Myymälöille ja toimipisteille

  • Markkinointimateriaalien tilaaminen myymäläkohtaisesti: muun muassa opasteet, banderollit, hälyportit, telineet, tarrat, julisteet, hyllypuhujat ja hintaviestintä
  • Mahdollisuus personoituihin tuotteisiin (esimerkiksi aukioloaika, myymälän nimi, myymälätunnus, aluetunniste)
  • Toimitusten seuranta
  • Raportointi
  • Tilaushistoria näkyvissä

 

Tutustu HansaWebiin lisää, ja kysy lisätietoja Hansaprintin ammattilaisilta

Kysy demoesittelyaikaa

 

Muita valikoituja aiheita

Ja näin nämäkin ihmiset saivat viihtyisän toimiston
Jälleennäkemisen riemu on lähes käsinkosketeltavaa. Maanantaiaamuna hieman yhdeksän jälkeen henkilöstö kokoontuu pitkästä aikaa työpaikalle. Kaikki ovat vihdoin paikalla. Myös lemmikit ovat päässeet mukaan nauttimaan tapaamisen ilosta.

Asiantuntijoitamme esittelyssä
Olemme kevään aikana esitelleet asiantuntijoitamme. Hansaprinttiläisiin voit tutustua tarkemmin verkkosivuillamme Ajankohtaista-osiossa. Lisää graafisen teollisuuden taitureiden esittelyjä on luvassa kuukausittain.

Jokaisessa pinnassa piilee mahdollisuus
Saavun miellyttävään tilaan ystäväni kanssa. Olemme varanneet yhteisen ajan rentouttavaan elämykseen hyvinvointipalveluita tarjoavasta yrityksestä. Tunnelma on odottavan kutkuttava, sillä emme ole aiemmin kokeilleet vastaavaa.

 

Hansaprintiltä myös nämä

Arazzo Interior
Uuden palvelumme kautta pystyt toteuttamaan ketterästi kevyitä visuaalisia ja akustisia tilamuutoksia, joilla saadaan lisääö viihtyvyyttä ja toiminnallisuutta tiloihin. Printatut akustiset elementit tuovat näyttävyyttä ja hillitsevät häiritseviä ääniä.

Visuaalinen kommunikointi
Oli kyseessä myymälämarkkinointi, tuotelanseeraus, ilmeen uudistaminen tai toimiston tuunaus, löydät ratkaisun Hansaprintin suurkuvatuotannon palveluista. Tarjoamme tehokasta ja vaivatonta kokonaispalvelua. Asiantuntemuksemme on käytössäsi aina konseptisuunnittelusta materiaalien valintaan, tuotantoon ja asennukseen.

Muut painopalvelut
Kirjat ja tuotemanuaalit, kuvastot, lehdet, lomakkeet, suoramarkkinointi, turvapainotuotteet, flyerit ja muut markkinointimateriaalit, transaktiotulostaminen – meiltä onnistuvat painopalvelut laidasta laitaan. Kysy lisää ammattilaisiltamme.

Lue lisää yrityksestämme

 

Väriä elämään tarjoavat myös sosiaalisen median kanavamme

Löydät meidät LinkedInistä

Hansaprint Instagramissa

Olemme Facebookissa